• bizim insanlarımızda kuralsızlık olduğu sürece bu kazalar daha çok can alır bencillik insanlarımızı büyük bir sona doğru götürüyo birde caydırıcılık yok cezalar düşük adam ben bunu yaparsam sonu ne olur demiyo onun için yapacak bişeyde yok

    0
    0
  • Uşak'ta Kar Yağışı 17 Ocak 2016, 23:50

    Bence tatil olmasin cocuklar zorluguda gormesi lazim

    1
    0
  • yurtdışındakilere ne oluyor anlamamhiç

    0
    1
  • bi ara 5 dk 1 saat oldu kütahya bize çok yakın orda büyük kar yağışı olucakmış o yüzden bizede vurucak ama evi uzak olan var olmayan var zaten soğuk soğuk bazıların gidesi gelmiyo ne kadar tatil olsada olmasada mutlaka bi okulun %50'si gelmez çanta zaten ağır yerler buzlu olabiliyo düşüp bi yanımızı kırıcaz ,

    0
    1
  • Uşak'ta Kar Yağışı 17 Ocak 2016, 23:07

    vali amca Allah aşkına şu okulları tatil et evi uzak olan var olmayan var sabah soğuk oluyo buzlu oluyor yollar düşüyoruz zaten herkez kartopu diyoda oynayan yok yarıyılın tatilleri gelcek zaten son günlerde tatil olsun hava soguk

    2
    1
  • Uşak Halısına Piyango Vurdu 16 Ocak 2016, 18:25

    Bu güzel tanıtım dan dolayı şehrimizi tanımayan kalmıyacak. BU DAVRANIŞLARINIZDAN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM,

    0
    0
  • 43 günde 100,binin üzerinde araça çeza kesildiyse eğer.!! demek,ki bu yolda trafik kurallarini uyan kimse kalmamiş sonuna kadarda ğerekliymiş...

    0
    1
  • Banazda ki bastaki partiyi sevmeyen bi haber sitesi oldugun ne kadar belli ediyosun ranta ince ayar falan diye haber yapsana yurekliysen suruculer yaris yapin yollarda diye milleti hiza tesvik etsene !

    0
    1
  • bekle cocuğum tayip geliyor kurtarır

    4
    4
  • Arkadașlar her ne kadar önlem alınırsa alınsın siyanür orda kullanılıyor mu? kullanılıyor. E o zaman %0.001 de olsa risk varsa ve bu tüm canlıların hayatını etkileyecekse tekrar düșünün. Jurassic Park filmini izlemeyenimiz yoktur. Filmin ana teması en sıkı önlemler bile yetersiz kalabiliyor. Ayrıca oradan çıkan altının size bi faydası var mı?

    0
    0
  • Ben tekstldeyim sigortaliyim o kagidi aldigim zaman kesilmeyecekmi

    1
    0
  • asıl size yazıklar olsun, banazın girişi ve çıkışı arasında kalan kısımda onlarca can trafik canavarına kurban gitti, daha aylar önce ufacık yavru hızını alamayan tırın altında kaldı, kaç eve acı düştü , ozaman nerde bu devlet diyenler devlet önlem alıncada niye böyle devlet diyolar,bu uygulama dünyanın birçok yerinde kullanılıyor, adam utanmadan tuzak demiş ya bizim insanımız hor , kaba oraya tabela koyunca orda yavaslıcak sonra yine tam gaz devam.vatandaşı düşünmüyor diyen kardeşim sanada ayrı acıyorum o kafanda beyin diye taşıdığın ne acaba ya devlet vatandaşı düşündüğü için koyuyor zaten onları kural çok basit ya "merkezden geçerken yavaş geç kardeşim diyor yavaş geçersen ceza yersin ne para ödersin" diyor bu kadar basit ama en kötü durum ise medyanın bunu vatandaşa yanlıs sekılde anlatması ve aktarması taraflı habercilik yapması işin en garip tarafı da bugun trafik önlemi alan devleti en önde suçlayanlar yarın trafik kazası oluncada en önce oluyorlar bu çok tezat bir durum yazık..

    5
    1
  • 2vi̇teste arabalar 100 yapiyorkonum i̇yi̇ yollar i̇yi̇ konulan hiz li̇mi̇ti̇ tekrar gözden geçi̇ri̇lmesi̇ lazim cenaze arabasimi 50i̇le gi̇tsi̇n yazik mi̇llete

    2
    2
  • öğrenci kardeşim orada bir kaza olacak olursa o şirketin ne kadar tazminat ödeyeceğini biliyomusun, başlarının ağrıyacaklarını biliyomusun, yazarın tezini çürütmeye yeterli dediğin kanıt ne dir anlamadım..... üç beş kuruş para alan görmezden geliyo,, öğrenci kardeşimde orada çalışıyo sanırım

    0
    0
  • resmen tuzakn kurmuşlar adamgibi uyarıcı lefayok ceza geleceginedagir bilefa yok kenara hızlefası koymuşlar onunda farkına fotograf cektikten sonra farkediyorsun şakşuk diyo afanlıyosun derken sagasola bakarken tamam diyosun soguk suyu içelim

    1
    2
  • Yazık... vatandaşı hiç düşünmüyorlar

    0
    2
  • Poropolisin Faydalarını Milletin Faydalanmasını İsterim Bilgileriniz İçin Teşekkürler

    0
    0
  • çok yanlış bir işlem uşaklı bunu bedelini elektrikte karanlıkta kalarak ödeyecektir afyondan uşaka kadar 110 km lik milyonlarca tl ye mal olan y.g hattının ucundan iki direk sökerek olayı çözmek gibi ahmaklık nasıl ifade edilir bilmem buna izin veren bürokratlara ne demeli yazıklar olsun cahilce bir işlem bu tekniği bilen birisi olarak konu ile ilgili yetkilileri kınıyorum

    2
    0
  • Uşak'ta iş kazası: 1 ölü 16 Aralık 2015, 01:24

    Kim yapıyo bu haberi hiç biriniz bişey bilmiyorsunuz bu yalan haber. dengesini kaybetmedi biri makinayı çalıştırdığı zaman düştü

    2
    0
  • hani 24 saat kamera ile gözetlenmekteydi. niye olaya anında mudahale edilmiyor. burası dağbaşı mı?

    0
    0
  • günaydın uşak

    0
    1
  • Kışladağdaki madende devletin öngördüğü önlemler yetersiz görüldüğü için işletme tarafından bir dizi önlem daha alınmış. Devler siyamnüsle altının süzüldüğü toprak katmanlarının en alt kısmına sadece kil tabakası oluşturulmasının yeterli olduğunu söylemesine rağmen adamlar buna ek olarak jeomembran da kullanarak siyanürün toprağa geçmesini engelliyor. Bu da yazarın tezini tek başına çürütmeye yeterli. Kaldıki bunu bir araştırmaya dayandırıyorsa bunu paylaşmalı toprağa karışan siyanürü ortaya çıkan asit kaya drenajını verilerle ortaya koymalıdır. Emin olun kanadalı dediğiniz şirket bizimkilerden daha dikkatli çalılıyordur bunu somada gördük. Yabancıların işlettiği madenlerde neredeyse kaza bile olmuyor Avrupaya bakın.

    3
    1
  • işte bizim halkımız böyle devlet senden benden para keser vergı borcu diye yaptırır bu sekılde iyilik olsun diye sanki doğu illerimizdeki gibi vatan hainliği yapılmaya devam edılıyo böyle insanları usak meydanında cıkaracaksın dovmeden medeniyet rezili diye vatan haini diye adını cıkaracaksın çoooook yazık bu devlet halktan kestıgı paralarla yaptırıyo bunları bu yapılan iyi şeyler yurt dısından hedıye gelmıyo bu guzel şehirimize....

    0
    0
  • anneleri bunları doğurmadığı için normal, bu tipleri dövdünmü birde mahkemeye veriyorlar...

    0
    0
  • 10 Aralık 2015, 10:54

    chp den bu kafayla bu kişilerle giderse hiç bir zaman iktidar olamaz hep ayni kafa hep ayni kitle kişiler

    1
    0
  • medicalparkda da yapiliyor ama hic tansiye etmemhep hastadan nasil para kazanirim diye dusunuyorlar devlet hastanesini tebrik ediyorum

    0
    0
  • Allah yardımcınız olsun başkan muzaffer

    0
    0
  • Sözcü seçmene beyinsiz dedi 29 Kasım 2015, 00:57

    herkesin aklı vede fikri yanında kimseye sormıycak görünen köy kılavuz istemez bence bunu yazanna sormalı senin beynin nerede diye

    0
    0
  • Süper herdalda lazim böyle geri dönüsüm

    0
    0
  • güzel olmuş.

    0
    0
  • itiraf niteliğinde sözleriniz. komisyondaydınız, o zamanlar neden dile getirmediniz sağlık çalışanlarının bu sorunlarını? sonrasında da sağlık bakanı danışmanı idiniz, konuyla ilgili ne gibi bir çalışmanız oldu?

    0
    0
  • 13 yıldır dar gelirliye hiç bir şey yapmadınız da, şimdi 1 kasım seçiminde uşak halkından oy almak için, onları kandırmak için mi bu yalan vaatlerinizi söylüyorsunuz. sizi gidi yalancılar sizi, hadi ordan hadi ordan, siz yalanlarınızla halkımızı kandıracağınızı sanıyorsunuz,

    0
    0
  • 13 yıldır kazısaydı keşke kökünü.engel olan mı var

    1
    0
  • 4 ilkesi saklı kalmak kaydıyla diye bir cümle kurdu gibi duydum sanki. anlaşılan siz seçimler yapılmadan mhp ile koalisyona karşısınız :))

    1
    0
  • hayırlısıdiyelim .emeklilikte yaşa takılanlara bişey yok

    1
    0
  • aşağıda yolcu kalmasın, kemerlerinizi bağlayın uçuyoruz :)) uçuyoruz da nereye uçacağız ki? her zaman italya da doktora yapmak istemişimdir, italya ya uçalım, yada dubai ye mi uçsak? ne yapsak etsek bilemedim ki :)) ben türkiye'de kalayım en iyisi, uçağa binecek parayı geçtim eve ekmek götürecek para derdindeyim, alnımın teriyle, çoluğuma çocuğuma helalinden bir kuru ekmeğe razıyız, gözümüz yükseklerde değil, buyurun siz uçun, biz burada yerde bekliyoruz. el sallamayı unutmayın.

    1
    0
  • Bir kere olsun dörtyol taksiye gelmediniz bütün ugrasmalarimiza rağmen duragimizin yerini deyistirmediniz durağimizin çıkışımız yok ve kenarda kaldığı için islerimizde iyi değil evimize ekmek goturemiyoruz bilginize arz ederim ve ilgilenicegizi inanıyorum saygılar.....

    1
    0
  • 13 senedir 2 vekil çıkartıyodunuz uşak'tan neden uçurmadınız?

    3
    0
  • buda bir şey mi? en azından paranın nerede kullanıldığı belli. diyanet işleri başkanlığı 23 milyon tl yi nereye harcadıklarının hesabını veremiyor, sehven unutup nereye harcadıklarını kayıt altına almayıp harcamışlar. vekaletle halktan kurban parası alan ve o kurbanları, kurbanın özü olan ihtiyaç sahiplerine dağıtmayıp et balık kurumuna satan, milyon dolarlık makam aracına binen ve mensuplarının kanunsuz hukuksuz işler yaptığı diyanetten ne beklenir ki başka.

    1
    2
  • Allah rahmet eylesin..gardasıma...ailesinede sabır wersin...

    0
    0
  • 02 Ekim 2015, 12:49

    sorun bakalm delibaşlı köyüne gelecekmiymiş :)

    0
    0
  • Mekanin cennet olsun

    0
    0
  • 02 Ekim 2015, 09:15

    seni iyi tanırız ve inatla diyoruz ki. seni vekil yaptırmayacaz. :))

    0
    0
  • neden bu olaylar olmadan o sefkatli eller üzerlerinde olmuyor da olaylar olduktan sonra meydana çıkıyor düşündürücü.

    0
    0
  • buna göz yumanlarında çıkarları için sessiz kalıp oy peşinde koşup oyun oynayanlarında sonları inşAllah böyle olur.

    0
    0
  • yahu her şiddetli sağanakta su basan yere alt geçit mi yapacaksınız? drenaj sorunu olan bi bölge orası.

    2
    0
  • burasıda bir ihtiyaç lakin asıl mevzu çevre yolu.ivedi olarak bitirilmesi lazım.kipa ve dikilitaş arasındaki izmir ankara yoluna bir çıksınlar bakalım çakar olmadan sayın yetkililer özgöbekten stadyuma kaç dakikada gidebilecekler.

    1
    0
  • ermeni soykırımı vardır, hdp nin güçlenmesinden memnun olan ve son olarak kandili anlamak lazım deyen y-chp; atamin kurduğu chp nin vatan hain lerince işgal edildiğini gösterir... ve akp den çok daha tehlikeli olduğu inancindayim....

    0
    1
  • Hemzemin geçitte kaza: 1 Ölü 29 Eylül 2015, 23:31

    Burasi kac can aldi yetkililer bi onlem almayi dusunmuyormu yaziklar olsun kabrin cennet olsun abim

    0
    0
  • 29 Eylül 2015, 18:19

    Yakışır hocama Allah utandirmasin

    0
    0
  • sizlerin bu tip söylemlerini okudukça, hani bilmesek sizleri, 1 kasımı beklemeden sandığa şimdi gidip tüm oy pusulalarına akp ye evet basasım var :))) sonrada aklıma şu söz gelir, bir lafa bakarım laf mı diye, birde söyleyene bakarım a.... diye :)))

    1
    0
  • Saygi selamlarimla bir sorun olsakta sayin HÜSEYIN KESKIN milletvekili adayimiz degil mi acaba Ona neden söz verilmedigini Cok merk ettim SAYGILARIMLA

    0
    0
  • 22 Eylül 2015, 01:25

    özellikle 7 haziran ve sonrasında, siyasetin çirkin yüzünü dönen dolapları, iktidar ve makam hırsına kapılmış gözü dönmüşlerin kepazeliklerini gördük.

    0
    0
  • istifanı verirsen onurlu bir davranış yapmış olursun, makamların mevkilerin derdinde değil, millete hizmet etme derdinde olduğuna en güzel cevap olur.

    1
    0
  • 21 Eylül 2015, 14:58

    euzubillahimineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim uzak durun yaklaşmayın millete.

    4
    0
  • güzel pozlar vermişsiniz, harika çıkmış herkes. cidden bu dediklerin uygulansa güzel olur vali beyde hiç umudum yok ne yazık ki, şimdiye kadar kimler ulaştı da sorunlarına çözüm bulamadı. çözüm bulmak bir yana sorununu dile getirdiğine getireceğine pişman oldu devletin kapısında.

    2
    0
  • 19 Eylül 2015, 19:38

    sizden önceki başkanda, aynı sözleri sarf etmiş ve tarihin tozlu raflarında yerini almış. önce millete 17-25 aralığı, sonra çözüm sürecinde yaptığınız hataları ve şehitleri anlatın. lafa geldi mi bir ölürüz bir diriliriz diyenler, evlatlarını askere göndermez oda yetmiyormuş gibi adaletten kaçırırlar

    0
    0
  • ALİ ERDOĞAN RESMEN CHP'Lİ OLDU 19 Eylül 2015, 10:01

    chp bu seçimde uşakta 3. sıra olur artık

    0
    0
  • Adaylara hayirli basarilar Allah utandirmasin

    1
    0
  • ciddiyim mehmet altayı kutlamak lazım, altın madeni işletmecisi tüprag adına çok iyi işler yapıyor ki 1. sırayı veriyorlar. mustafa çetinin partide ki ağırlığı alim tunç u 2. sıraya taşımış. yanlış hesap bağdattan döner bence akp artık çöküş evresinde, koolisyon artık kaçınılmaz, bu seferde kaçarsa akp'yi anaptan daha hazin son bekliyor.

    0
    0
  • ali erdoğan için sevindiğim bir şey var yavşak yazarın biri yazarlığı bırakacagına söz vermiş

    0
    0
  • uşak yine hüsrana uğradı mustafa çetin yine yaktın eşmeyi uşağı. seçim sonucu 1 -1 - 1 olur.kardeş payı

    0
    0
  • gene çali̇şmaz mehmet bey nasil sa bi̇ri̇nci̇ sirada ... yanliş bence

    0
    0
  • yazık sen yıllarca dini,farzı,sünneti,islamı öğreteceğim diye çalış yada biz öyle olduğunuzu düşünüyorduk fakat şimdi kalk sana ve senin görüşlerine en önemlisi islama,sünnete,farza,ezana,başörtüsüne,dine,kitaba karşı olan sol görüşlü chp den aday adayı çık.sizi çok yanlış tanımışız sayın uçar.sakın ha ben dini vecibelerimden vazgeçmedim aksine chp'yede öğretmeye, aşılamaya geldim diyede savunma yapmayın yemezler.

    0
    0
  • 12 Eylül 2015, 13:49

    aday adayları memleket menfaati için mi parti yönetimde yoksa kendi menfaati içinmi. mütahit, mimar, emlakçı ...vb

    0
    0
  • belediyenin düzenlediği basketbol turnuvası ile ilgili hiç haber çıkmıyor yoksa turnuvadan sayın başkanın istediği sonuç çıkmadı diye mi haber yapmıyorsunuz

    0
    0
  • bu firma en s******z firmalar arasina girse daha iyi olur ne isci hakkini verir ne maaslari gününde verir calisanlarinin hakkinin ustunden zengin olan bi halsiyetsizler yillarca sigorasiz calistirdigi iscileri tek kalemde issiz birakip yiprama paralarininda üstüne yatip milleti madur ederler cogo iscisiyle mahkemelikler bide bunlari haber yapiyoruuz yaziklar olsun ...!

    0
    0
  • araçlardan ziyade biz motorlulara saldırıyorlar napıcagımızı sapıtıyoruz lütfen bir an ömce gereği yapılsın..

    0
    0
  • sayin başkanim ulubey yolunu esentepeye bağlayan tren yolundaki̇ 40 metreli̇k yolu ne zaman bağlayacaksiniz onu merak edi̇yorum..

    1
    0
  • ya bunlardan hiç biri bizim oy oranımızı arttırmaz.biraz ses getirecek bizi arkasından sürükleyecek aday istiyoruz.yoksa millet zaten kızgın 2. 3. parti bile yapar bizi uşakta

    2
    1
  • 'HDP yoksa biz de yokuz' 20 Ağustos 2015, 15:37

    chp=hdp=pkk

    0
    0
  • özel hastaneye gitmek zorunda değilsin. ihtiyaç halinde yaz kış uzak şehirlere gidiyorduk daha mı iyiydi.

    0
    0
  • beni̇m anlayamadiğim şehi̇r merkezi̇ndeki̇ kapali pazar yeri̇ kötü durumdayken neden başka yerlerde uğraşilir, uşağin yükünü çeken yere neden önceli̇k veri̇lmez çözemedi̇m.

    0
    0
  • Projeleriniz içinde Atatürk mahallesini de görmek istiyoruz

    0
    0
  • belediye başkanı ehliyetli olsa her şey kolay, yol ve sokaklar öncelikle ulaşım içindir.ama uşakta en son ulaşım.kaldırımlar esnafın sergi yeri yollar ana caddede lokanta kafeterya ya şu çelişkiye bak sıhhi müesseseler hijyen olması lazım millete yol ortasında toz duman içinde yedirip içiriyorlar buna da başta belediye ve sağlık kurumları seyirci. kaldırımları belediye kendisi işgal ediyor kiraya veriyor hükümet yanı gıda pazarı olmuş hijyen 0 rezalet rezalet valisi görüyor başkanı görüyor müdürü görüyor.ama seçme özürlü uşak halkına herhalde böylesi daha münasip insanlar layık oldukları gibi yönetilirlermiş zaten oto park alışkanlığı olmadığı gibi milletimizin çoğu kaldırımlara park yapma özürlü yürü ya kim tutar seni

    4
    0
  • istediğiniz kadar denetleyin. nasıl olsan erken seçim var.

    0
    1
  • Arkadaşkar şeref cad. Ambera önüne akşam üstü giderseniz kaç köpek olduğunu görürsünüz. Tabi ki de köpeklerin katledilmesinden yana değiliz ama insanlara saldırıyorlar diyorum. Kendi gözlerimle gördüm. İnsanlar korkularına yol değiştiriyor. Belediye insan gibi toplayıp barınağa götürmeli diyoruz. Çünkü tehlike arz ediyorlar....

    0
    1
  • anadoluyu karış karış gezdim ve 12 yıldır uşak'tayım. uşak kadar park sorunu olan ana caddesini bile 30 dk lık paralı otoparka çeviren açgözlü bir belediye görmedim. şimdi ne yaptılar sokaklar daraltıldı, sağa sola park eden araçlar park edemez oldu, nereye park edecek bu araçlar belediye her apartmanda aldığı otopark paralarını ne yapıyor bilelim nerde bizim bedava otoparklarımız, fatih caddesi tek şerit oldu öğretmenevi civarına gitmek isteye taaaa umpaş benzinlikten dönüp gelmek zorunda böyle saçma bir şey yok. ayrıca park eden araçlara ceza yazılmasını isteyen esnafta kendi arabasını park etsin ona ceza kesilmesinde kime kesilirse kesilsin. dama ana caddede dükkan kiralamış sanki önü ona park sözü verilmiş gibi duba koyuyor. biri park ettimi çiziyor, birgün biri elimde kalacak onun haberini yazacaksınız buralarda...

    2
    0
  • arkadaşlar neden görüntüyü net vermiyorsunuz bu haber daha önce tv de çıktı ayrıca yorumumu neden vermiyorsunuz geçen haftalardaki köpek katliamınımı kapatıcaksınız anlaşılan birileri birinin canını yakmış galiba

    4
    0
  • yalan haber

    5
    0
  • cok sevinc ve gurur duydum. Azmin basarilarin devamli olmasi dilegile

    1
    0
  • Köylerde Asfalt Çalışmaları 31 Temmuz 2015, 01:20

    syn,,valimiz yollarimiz git gitde daha iyilesiyor biraz da asvalti düzgün olsa genis ve virajlari düzeltilirse daha daha iyi olur, basarilar,

    1
    0
  • Ben işitme engelliler olduğunu. Bassiniz sağolsun Allah rahmet eylesin cennete meleğim gitti dusai verdim

    0
    0
  • Uşak'ta Değişim Başladı 30 Temmuz 2015, 11:01

    öğretmenevi önündeki yolun eskisi gibi tek yön olarak trafiğe açılmasını istiyorum. çift yön olunca çok tehlikeli oldu yayalar için.

    4
    0
  • Tüm sağlık çalışanlarına çok teşekkür ediyorum ve kalp ve damar Cerrahisi uzmanlarına başarılar dilerim Allah yar ve yardımcımız olsun

    0
    0
  • bende çoğunluk gibi aynı fikirdeyim uşak ta almışlar sazı çalıyorlar 3 hafta önce ö....n hst.gittim 50 tl tahlil üzreti aldılar tabii kasa ayrı kkartı geçmiyor neden sorusuna cevap ise kunuyu özetiyor yönetimin kararı bakkal yazar kasasından farklı olmayan acıklamasız bir fişş yazık yazık kapıda 500-600 liralık dr. araçları

    2
    0
  • Kör sagır dilsiz kaldim eksik kaldım cok ozledim cokkk Gittiginiz yerler bayram olsun mekanınız cennet olsun canlarım

    1
    0
  • syn kandilliyi tebrik ediyorum çalışmalarından dolayı, Allah böyle bilim insanlarının sayısını artırsın. üniversitelerimizin bilimden uzak içler acısı haline o kadar üzülüyorumki bu haberi okuyunca içime su serpildi. inşAllah uygulaması ulaşılabilir rakamlarda olurda hepimiz yararlanabiliriz. syn kandillinin başarılarının devamını ve yetişen genç nesile örnek olmasını diliyorum. bizim kuşaktan ümidimi kestim..

    2
    0
  • Yürekten kutlarım ülkemiz adına ....teknolojik devrimler hep adım adım gerçekleşiyor ama çok acele edilip seri üretime geçilmeli vahşi kapitalizmin ülkemizi Fütursuzca talan etmesininönüne geçmeli böyle böyle

    3
    0
  • Devlet hemen bu buluşa destek çıkmalı

    3
    1
  • Demekki bozkurt işareti ile güvenlik güçleri bi sıkıntı yoksa..adı geçen bayan sözlü (kötü söz) söylemiş ki bu durum meydana gelmiş. ..

    0
    6
  • fatih projesi sadece tablet demek değildir. bunlar olmadan tablet dağıtmanın bir anlamı yoktur. bu adreste neler olduğu ayrıntılı yazıyor. devletin resmi sitesi yalan söylemez. sadece tablet dağıtmak reklam kokan hareketlerdir. http://fatihprojesi.meb.gov.tr/tr/index.php

    1
    0
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan Uşak'ta 28 Mayıs 2015, 13:35

    toplu ne açildi acaba sorabilirmiyim ?? ben çaliştiğim için gidemedimde...

    0
    0
  • bu futbolcuların bomba olduğu gerçek yakında patlarlar akepe 13 yıldır hem millet vekili seçimlerinde hem belediye başkanlığı seçimlerinde uşak sporu uçuracağız dediler hani uçan uşakspor bir türlü göremedik hep yalan yep yalan gelde bunlara inan

    1
    0
  • Eger dogru okuduysam 5 adet oyuncuyla anlasilmis utas usakspor olarak ve 3 tanesininde ucretini Milletvekili adayi gokhan ozekin bey karsilamis..Bana cok enteresan geldi bu durum. Amator liglerin 1 ust seviyesi olan Bal ligine belediye ve Gokhan bey hergerekeni yapmaya calisiyor Ama Basketbol 1.ligindeki takim unutuluyor galiba.Yari amator takima destek olundugu kadar Fenerbahce,Galatasaray,Efes Pilsen'i izlememize olanak veren 1.ligteki Basketbol takimimizada destek olunmali hatta kat kat daha destek olunmali.bal ligindeki takimi super lige cikaralim ama zaten 1.ligteki basket takiminida ligte tutmaliyiz. Saygilarimla

    0
    1
  • sen inanıyormusun bu kadın bozkurt işareti yaptı diye gözaltına alındıgına olayın aslını bilmeden yorum yapma

    4
    2
  • ülkenin cumhurbaşkanına bozkurt yaptı diye o izbandot korumaların hışmına uğramış bir kadıncağız. yazıklar olsun. o kadar delikanlılarsa hakkari'ye gidip vatan savunsunlar

    11
    6
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan Uşak'ta 27 Mayıs 2015, 18:50

    gördüğünüz gibi 37 açılışta bişey yok.. yeni müjde de yok. uşaka 4 milyar tl ytırım diyor cbaşkanı ama diğer illere nüfusa bile oranlasan 3-4 katı yatırım var..bak ayona bak denizliye..uzaga gitmeye gerek yok.. uyan uşaklı uyan artık uaktan akpye bir ders vakti geldi de geçiyor

    4
    0
  • Cumhurbaşkanı Erdoğan Uşak'ta 27 Mayıs 2015, 18:02

    Allah razı olsun Cumhurbaşkanım diyorum. Kıymet bilmeyenler utansın.

    0
    3
  • ya güzel de neden hep seçim öncesi ve çalışmayacak saatlere uçuş konur ki..madem bunu sabah apın en aından ki görün çalışıpp çalışmadığını ben istanbulda saat2de olacağım ve karşıya geçinceye kadar gün bitecek..bu nasıl bir çelişki

    0
    0
  • 28 Nisan 2015, 11:56

    rüya işine ciamaat bakıyor. onlar konuşur akparti yapar

    2
    0
  • onlar konuşur akparti̇ yapar

    3
    5
  • 27 Nisan 2015, 01:05

    daima kalkınma yazmışlar bir de. kimin kalkındığı belli iktidarınızda!!!

    1
    1
  • 27 Nisan 2015, 01:02

    rüyanızda görürsünüz 3-0'ı. 1-1-1'le yetinin artık.

    2
    3
  • altını otopark yapsanız usakın 50 yıl sonrasını planlamış olurdunuz. ancak bay nurullahda bu bakış maalesef yok..

    0
    0
  • 25 Nisan 2015, 18:10

    uşak size çok hoş görülü davranıyor bu kadar yaptığınız zulme rağmen onun için bence fazla milletin sabrını zorlamayın

    1
    1
  • 25 Nisan 2015, 17:41

    Ya Allah için bu faiziyle ödenen paralar senin partinin Bakanına odenmedi mi? Sen daha hangi haktan adaletten bahsediosn?

    1
    0
  • doları da mı muhalefet yükseltiyor basri bey, asgari ücreti artırıyorsunuz da muhalefet mi engelliyor vs.vs.vs.

    1
    0
  • Memur-İşçi Ayrımı Bitecek! 22 Nisan 2015, 11:01

    nasıl yaniiii, gidiyor musunuz?....

    0
    0
  • ne başlık atmışsınız ama... büyük gün 8 haziran, saltanatın sona eriş günü....

    1
    0
  • hepsi pırıl pırıl maşAllah..yiğitlere meydan gerek..

    1
    0
  • yazıklar olsun daha söylenecek söz yok size ...

    1
    0
  • asgari ücretlinin üstüne hakikaten bomba gibi düştünüz

    2
    2
  • 13 Nisan 2015, 00:16

    bundan önceki vekillerede böyle konuşmalar yapılıyordu yancılarının akrabaları memur olur garibin çoçuğu işçi

    2
    0
  • 13 Nisan 2015, 00:13

    geçmişini bilmeyen geleceğine hüküm veremez tarih diyorum az oku dünyanın saygı gösterdiği lidere saygı

    1
    0
  • 13 Nisan 2015, 00:11

    bunların hiçbirinden bir şey olmaz be cebinizi doldurun uşak köyünü arada bi hatırlayın

    0
    0
  • bence ya salmanlardan yada samatlardan yoksa kediyünümü kapaklarmı 10 araba 100 oldu ya yaozgat çorum da kapaklar oluversin be

    3
    3
  • Eyüp Gökhan Özekin isimli aday 1 mart 2013 tarihli yazısında Atatürk'ü Ortadoğu'daki zalim diktatörlere benzetmiş. "Mustafa Kemal'in kendisiyle alıp veremediğimiz vardır." demiş. İşte bu da o sayının yer aldığı link adresi: http://millicumhuriyet.com/2013/03/29/sancaktar-mustafa-kemal-devrilmeli/ (Yazısı, linkin aşağı tarafındaki fotoğrafta yer alıyor.) Bu topraklarda dikiş tutmayasınız.

    1
    0
  • şıracı-şahit bozacı gibi olmuş...

    1
    0
  • seçim yaklaşıp oy derdine düşüncemi aklınız başına geldi hep hata ettik yanlış yaptık özür dile bitti geçin bunları yemezler.

    2
    0
  • 08 Nisan 2015, 14:43

    birçok akpartilinin görmediğini görmüşsün tebrikler nekadar değerli bir aday olduğunu çok yakında anlarlar

    1
    0
  • 08 Nisan 2015, 14:00

    OZKAN YALIM TEK FAVORIMIZ

    0
    0
  • Çok üzücü olmuş hata kimde bilmem.alla tahsilayını af etsin

    0
    0
  • 08 Nisan 2015, 03:02

    Mehape bayrammi var onun icinmi ankaraya otobüs kaldırdılar durmuş olmasın diye durmuşun ne faydası olabilir ki usak a mehmet altayin yaptıklarını sayamazsiniz o kadar çok 2 garanti 3 e çalışmaları lazim hayirli olsun mehmet altayin konumu ve mevkii çok iyi mecliste tuttuğu prejeyi kopartiyor

    1
    3
  • 07 Nisan 2015, 23:05

    Tam bir süzme akp 2.sıra adayı kaybedeceksiniz seçimi

    0
    0
  • 07 Nisan 2015, 23:01

    Basarilar m.h.p ye

    3
    0
  • 07 Nisan 2015, 22:22

    akp bu seçimde çokkzorlanır gibi uşak 1+1+1'e doğru gidiyor hadi hayırlısı

    4
    0
  • 07 Nisan 2015, 22:19

    bence ak parti için güzel bir liste olmuş eyüp gökan özekin uşak ulusal anlamda çok iyi temsil edecektir

    1
    7
  • 07 Nisan 2015, 22:07

    haklısınız şu ana kadar ne oldu. hastahane baraj gölet vb kendi maharetleri gibi gösterilecek ama vekil olarak hiç bir şey yok. diğerleride farksız

    0
    2
  • 07 Nisan 2015, 21:05

    akpnin 26 tane aday adayı içinden bir tane aday bulamadılar mı? gitmişler akplilerin dahi ilk defa duydukları kişiyi 2. sıradan aday yapmışlar:):) akpliler kendi tercihlerini dikkate almayan ankara'ya biat etmeye devam ededursun, biz chp'ye oy vereceğiz.

    0
    1