Kağıt, Uşak Belediyesi'nce Yeşil Karaağaç Mesire Alanı'nda düzenlenen festivalin ikinci gününde sevilen şarkılarını seslendirdi.
Konserin ardından Uşak Belediye Başkanı Mehmet Çakın, Kağıt'a, Uşak tarhanası, Uşak helvası ve Eşme Kilimi hediye etti.
Çakın, Uşaklıların yaz dönemini eğlenceli geçirmeleri için festivaller düzenlediklerini söyledi.
Yeşil Karaağaç Mesire Alanı'nın Uşak için önemli bir yer olduğunu belirten Çakın, "Uşak'ta kültür ve sanat etkinlikleri hiçbir zaman bitmeyecek. Her zaman daha güzelini, daha iyisini sizler için yapmaya bundan sonra da devam edeceğimizden emin olabilirsiniz. Bu muhteşem kalabalık 400 bin metrekarelik Yeşil Karaağaç Mesire Alanı'nın dört bir yanına dağılmış durumda. Bütün hemşehrilerimiz, böyle keyifli, güzel bir akşamı bizlerle birlikte geçiriyorlar." dedi.
Uşak'ta 2. Gurbetçi Festivali başladı
Gurbetçi Festivali etkinlik takvimi açıklandı
Gurbetçi Festivali’nde ateş, mangal ve semaver yakmak yasak