Uşak Belediyesi duyurdu: Düğüne giden itfaiye aracına soruşturma açılacak!

Uşak Belediyesi, Gediz’de bir düğüne giden itfaiye aracı için soruşturma açılacağını duyurdu.

Kütahya’nın Gediz ilçesindeki bir düğüne kurumdan habersiz olarak giden Uşak Belediyesi’ne ait itfaiye aracı tartışma yarattı. Konuya ilişkin Uşak Belediyesi'nden açıklama geldi. Söz konusu itfaiye aracı için soruşturma başlatılacağını duyurdu.

Bir itfaiye aracının Gediz’de bir düğün konvoyuna katılmasının üzerine Gediz Belediyesi tarafından da bir açıklama yapıldı. Kısa süre sonra aracın Uşak Belediyesi’ne ait olduğunun öğrenilmesinin ardından konuyla ilgili resmi işlem başlatıldı.

GEDİZ BELEDİYESİ’NDEN İTFAİYE ARACI HAKKINDA AÇIKLAMA!

Gediz Belediyesi sosyal medya hesabından düğün konvoyunda görülen itfaiye aracı hakkında açıklama yapıldı. İlgili tarihte ilçede siren sesleri eşliğinde itfaiye aracı ile gelin alınma merasimi yapıldığı ifade edildi.

Konunun Gediz Belediyesi ve itfaiye müdürlüğü ile ilgisi olmadığı ve bahsi geçen itfaiye aracının Uşak Belediyesi’ne ait olduğu aktarıldı.

UŞAK BELEDİYESİ SORUŞTURMA BAŞLATACAK!

Uşak Belediyesi’ne ait itfaiye aracının Gediz’de bir düğün merasimine katılmasının ortaya çıkmasıyla konu hakkında Uşak Belediyesi'nden de açıklama geldi. İlgililer hakkında 28 Ağustos 2023 Pazartesi günü bir soruşturma süreci başlatılacağını aktarılarak, yapılan söz konusu eylemin doğru olmadığı ve konuyla ilgili idari soruşturma sürecinin başlayacağını bildirildi.

YANGINA DİREKT MÜDAHALE ARACI OLMADIĞI ÖĞRENİLDİ!

Öte yandan konuyla ilgili olarak yapılan açıklamalarda, Uşak Belediyesi yetkilileri tarafından aracın yangınla direkt müdahale aracı olmadığı ve personellerin transferi için kullanılan hafif ticari araç olduğu bilgisi verildi.

Gündem Haberleri