Uşak Belediyesi’nin sıkça yemek dağıtımına ilişkin yapmış olduğu açıklama şe şekilde;
Uşak Belediyesi olarak, Ramazan Ayı boyunca şehrimizde bulunan depremzede vatandaşlarımızın ve ihtiyaç sahibi hemşerilerimizin tebessümüne ortak olmak adına sıcak yemek dağıtımı gerçekleştireceğiz.
Bu hizmetten faydalanmak veya kampanyaya katkı sağlamak isteyen tüm hemşerilerimizi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’müze bekliyoruz.
Unutmayalım, güç birlikten doğar