Uşak Belediyesi "Ramazan Ayı" boyunca sıcak yemek dağıtacak

Uşak Belediyesi’nden yapılan açıklamada, Uşak’ta misafir edilen depremzedeler ve ihtiyaç sahibi vatandaşlar için sıcak yemek dağıtımı yapılacağı bildirildi.

Uşak Belediyesi’nin sıkça yemek dağıtımına ilişkin yapmış olduğu açıklama şe şekilde;

Uşak Belediyesi olarak, Ramazan Ayı boyunca şehrimizde bulunan depremzede vatandaşlarımızın ve ihtiyaç sahibi hemşerilerimizin tebessümüne ortak olmak adına sıcak yemek dağıtımı gerçekleştireceğiz.

Bu hizmetten faydalanmak veya kampanyaya katkı sağlamak isteyen tüm hemşerilerimizi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü’müze bekliyoruz.

Unutmayalım, güç birlikten doğar

Gündem Haberleri