Son dönemde meydana gelen olaylara dikkat çeken Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım, bu toprakların herkese ait olduğunu ve üstünde yaşayan herkesin Türk olduğunu ifade etti.
İSMET PAŞA CADDESİNDE DALGALANDI
Konu ile alakalı açıklamasında Uşak Belediye Başkanı Özkan Yalım şu açıklamayı yaptı:
“Özellikle bugünlerde ülkemizde ve ülke dışında yaşanan olayları biliyorsunuz. Ben de daha önce söylemiştim. “Besle kargayı oysun gözünü” Bu ülke bizim. Bu topraklar bizim. Bu memleket bizim. Bütün zenginlikleriyle bu topraklarda hepimiz Türk'üz.
Türkiye Cumhuriyeti'nin, devletinin toprakları üzerinde hep birlikte yaşıyoruz. Onun için vatanımızın milletimizin bayrağımızın kıymetini bileceğiz.
İsmet Paşa Caddesinde eski belediyemizin önündeyiz şu anda. Tüm İsmet Paşa Caddesinden görülecek şekilde bayrak direğimizi diktik ve bayrağımızı dalgalandırdık. Tüm Uşaklı vatandaşlarıma, hemşerilerime bayrağımız hayırlı olsun diyorum.
Vatandaşlarıma selam ve saygılarımı sunuyorum. Görüşmek üzere.”