Uşak'ta Clandras mevkisinde 750 kınalı keklik doğaya bırakıldı

Uşak’ta, yaban hayvanı sayısının artırılmasına yönelik olarak yürütülen çalışmalar kapsamında, 750 kınalı keklik doğaya salındı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünün Yozgat'taki üretim çiftliğinde üretilen kınalı kekliklerin 150'si, Uşak'ın Karahallı ilçesi Clandras mevkisine getirildi.

750 KEKLİK DOĞAYA SALINDI

Uşak Valisi Turan Ergün, Karahallı Kaymakamı Melih Bulgur, Karahallı Belediye Başkanı Ali Topçu ile Doğa Koruma ve Milli Parklar Uşak Şube Müdürü Hüseyin Tekin'in katıldığı etkinlikle kınalı keklikler doğaya bırakıldı.

Vali Ergün, burada yaptığı açıklamada, Uşak genelinde 750 kınalı kekliği yaban hayatıyla buluşturduklarını söyledi.

Gündem Haberleri