Vali Ergün: Seçim sonuçlarının hayırlı olmasını diliyorum

Vali Turan Ergün, Cumhurbaşkanı Seçimi'nin ikinci turuna ilişkin yaptığı paylaşımda: " Seçim sonuçlarının Yüce Milletimiz için hayırlı olmasını diliyorum." dedi

Uşak Valisi Dr. Turan Ergün, sosyal medya hesabından Cumhurbaşkanı Seçimi'nin ikinci turuna ilişkin yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı.

Kıymetli Uşaklı hemşehrilerim;
28 Mayıs 2023 tarihinde Cumhurbaşkanı seçiminin ikinci turu tamamlanarak milletvekili ve Cumhurbaşkanı seçim süreci sona ermiş ve milletimizin demokrasi şölenine çevirdiği seçimler sonucunda Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN 13. Cumhurbaşkanımız olarak yeniden seçilerek #TürkiyeYüzyılı başlamıştır.

Seçim sonuçlarının Yüce Milletimiz için hayırlı olmasını diliyorum.

Seçim takviminin başlangıcından sonuçlanmasına kadar geçen dönem içinde; seçimlerin Uşak ilimize yakışır bir olgunlukla ve huzur içinde tamamlanmasında emeği geçen siyasi parti temsilcilerimize, milletvekili adaylarımıza ve bütün vatandaşlarımıza şükranlarımı sunuyorum.

Bu süreçte fedakarca görev yapan seçim kurullarımıza, vali yardımcılarımıza, kaymakamlarımıza, emniyet ve jandarmamızın mesai mefhumu tanımadan görev yapan fedakar personeline, il ve ilçe müdürlüklerimize, muhtarlarımıza ve yerel yönetimlerimizin tüm personeline de ayrıca teşekkür ediyorum.

Gündem Haberleri