Uşak İl Müftüsü Mesut Harmancı, Muharrem ayı münasebetiyle Uşak Cemevi'ni ziyaret etti. Harmancı, ziyaret kapsamında Cemevi Dedesi Nazmi Aydedeoğlu ve Cemevi Dernek Başkanı ile görüşme gerçekleştirdi.
Birlik Beraberlik Mesajı
Ziyarette cemevinde yürütülen hizmetler, gerçekleştirilen cem ibadetleri ve çeşitli faaliyetler hakkında bilgi alan Harmancı, birlik, beraberlik ve karşılıklı anlayışın önemine dikkat çekti.
Programa Uşak Müftülüğü Diyanet Gençlik Spor Kulübü izcileri de katıldı. Ziyaret sonunda Harmancı, cemevi yetkililerine misafirperverliklerinden dolayı teşekkür ederek Muharrem ayının hayırlara vesile olmasını temenni etti.