Uşak’tan depremzedelere giden yardımlardan çıkan not duygulandırdı
Uşak’ta, depremzedelere gönderilmek üzere vatandaşların hazırladıkları yardım kolilerinin içinden çıkan not okuyanları duygulandırdı.
Yayınlanma:
Uşak’ta vatandaşların deprem bölgesine gönderilmek üzere belediye binasına getirdikleri yardım malzemelerinin içinden herkesi duygulandıran bir not çıktı.
Uşak Belediyesi’nin sosyal medya hesabından paylaşılan ve herkesi duygulandıran notta,” Uşak’tan hepinize kucak dolusu selamlar. Yaşadığımız acı hepimizin, hepinize çok geçmiş olsun acınız acımızdır. Kalbimiz ve dualarımız sizinle” ifadeleri yer aldı
Kaynak:Uşak Haber