Eşme'de Yol Çalışması Başladı, Araç ve Yayalara Önemli Uyarı
Eşme Belediyesi, Eşme–Denizli yolu yapım çalışmaları nedeniyle Denizli Caddesi'nin bir bölümünün araç ve yaya trafiğine kapatıldığını duyurdu.
Yayınlanma:
Eşme Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Eşme–Denizli yolu yapım çalışmaları kapsamında Denizli Caddesi üzerinde, İstasyon Camii'ne kadar olan güzergâhın araç ve yaya trafiğine kapatıldığı bildirildi.
İşaretlere Dikkat Edin
Açıklamada, çalışmalar süresince vatandaşların herhangi bir mağduriyet yaşamamaları için alternatif güzergâhları kullanmalarının önem taşıdığı belirtilirken, sürücü ve yayaların trafik işaret ve yönlendirmelerine uymaları istendi.
