Uşak Karate Özlem Spor Kulübü Sporcuları Milli Takımda
Uşak Karate Özlem Spor Kulübü sporcuları, Büyükler Milli Takımı’na seçilerek önemli bir başarıya imza attı.
Yayınlanma:
Milli sporcular, 27 Şubat – 1 Mart 2026 tarihleri arasında Bosna-Hersek’te düzenlenecek “Büyükler Balkan Şampiyonası”nda Türkiye adına mücadele edecek.
Çalışmalarının Karşılığını Aldılar
Son düzenlenen Büyükler Türkiye Şampiyonası’nda finale yükselen Ayşe Yılmaz ve Eşem Sude Tural ile U21 Avrupa Şampiyonası’nda ülkemizi temsil etmeye hak kazanan Sude Kaçar, milli formayla tatamiye çıkacak. Sporcuların elde ettiği bu başarı, disiplinli çalışma ve uzun süreli emeğin sonucu olarak değerlendiriliyor.
Uşak Karate Özlem SporKulübü Antrenörü Dinçer Güngör yaptığı açıklamada sporcularını tebrik ederek, “Sporcularımızı kutluyorum. Tüm milli takım sporcularımıza, milli takım antrenörlerimize ve Türkiye Karate Federasyonumuza başarılar diliyoruz.” ifadelerini kullandı.