Uşak Maarif Orkestrası Yıl Sonu Konserine Tüm Uşaklılar Davetli
Öğretmen ve öğrencilerin uzun süredir hazırlıklarını sürdürdüğü konser, 25 Haziran Perşembe akşamı Atatürk Kültür Merkezi'nde gerçekleştirilecek. Müzik dolu gecede, farklı branşlardan 32 öğretmenden oluşan Uşak Maarif Orkestrası sahneye çıkarak birbirinden seçkin 12 eseri sanatseverlerin beğenisine sunacak.
Öğretmenler ve Öğrenciler Aynı Sahneyi Paylaşacak
Konser programında ayrıca 51 öğrenciden oluşan Uşak Maarif Öğrenci Orkestrası ve Korosu da yer alacak. Öğrenciler, seslendirecekleri 4 eserle geceye renk katarken, öğretmenleriyle birlikte sanatın birleştirici gücünü sahneye taşıyacak.
Uşak İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan davette, öğretmen ve öğrencilerin emekleriyle hazırlanan bu özel programa tüm vatandaşların ücretsiz olarak katılabileceği belirtildi. Müzikseverler, 25 Haziran Perşembe günü saat 20.30'da Atatürk Kültür Merkezi'nde düzenlenecek bu anlamlı sanat gecesinde buluşacak.