Başkan Çakın’dan AK Parti Uşak Milletvekillerine “Hayırlı Olsun” Ziyareti

Belediye Başkanı Mehmet Çakın, AK Parti Uşak Milletvekillerine TBMM’de hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Başkan Çakın’dan AK Parti Uşak Milletvekillerine “Hayırlı Olsun” Ziyareti

Uşak Belediye Başkanı Mehmet Çakın, 28'inci Dönem Milletvekili Genel Seçimi'nde AK Parti’den Uşak milletvekili seçilen Fahrettin Tuğrul ve İsmail Güneş’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

KOLAYLIKLAR DİLİYORUM

Çakın, ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde AK Parti Uşak Milletvekillerimiz Sayın İsmail Güneş'e ve Sayın Fahrettin Tuğrul'a hayırlı olsun ziyareti gerçekleştirdik. Değerli vekillerimize memleket sevdasıyla yürüttükleri çalışmalarda kolaylıklar diliyorum.” dedi

İSTİŞARE EDEREK ÇALIŞMALARIMIZA DEVAM EDECEĞİZ

AK Parti Uşak milletvekili Fahrettin Tuğrul, Çakın’ın ziyaretine ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Uşak Belediye Başkanımız Sayın “Mehmet ÇAKIN” Gazi Meclisimizde bizleri ziyaret etti, hayırlı olsun dileklerinde bulundu. Başkanımıza nazik ziyaretlerinden ötürü teşekkür ediyorum. Uşak’ ımıza hizmet yolunda istişare ederek, özverili bir şekilde çalışmalarımıza devam edeceğiz inşallah.” İfadelerini kullandı.

TEŞEKKÜR EDİYORUZ

AK Parti Uşak milletvekili İsmail Güneş ise sosyal medya paylaşımında, “Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Çakın ile Gazi Meclisimizde bir araya geldik. Hayırlı olsun ziyaretleri için kendilerine teşekkür ediyoruz.” dedi.

Kaynak:Uşak Haber