Kadınlar arasında çıkan bıçaklı kavgada 1 kadın öldü

Kütahya'da kadınlar arasında çıkan kavgada 31 yaşındaki Dilruba Işık hayatını kaybetti.
Kadınlar arasında çıkan bıçaklı kavgada 1 kadın öldü

İddiaya göre, Yıldırım Beyazıt Mahallesi'nde ikamet eden Dilruba Işık (31) ile arkadaşı S. K. (27) arasında "sevgili kıskançlığı" nedeniyle tartışma çıktı. Olayın kavgaya dönüşmesi üzerine S. K., Işık'ı bıçakladı.

Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine olay yerine sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

Ağır yaralanan Işık ile darp sonucu yaralanan S.K. sağlık ekiplerince Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırıldı.

Yaralılardan Işık, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Hastanedeki tedavisinin ardından gözaltına alınan S. K, emniyetteki işlemlerinin ardından çıkarıldığı hakimlikçe tutuklandı.