Uşak-Salihli hattındaki uyuşturucu sevkiyatı jandarmaya takıldı

Uşak’tan Salihli’ye uyuşturucu madde götürdükleri iddia edilen 2 şüpheli jandarma ekiplerince gözaltına alındı.
Uşak-Salihli hattındaki uyuşturucu sevkiyatı jandarmaya takıldı

Alınan bilgiye göre Salihli İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, Uşak'tan Salihli’ye uyuşturucu madde götürüleceği bilgisine ulaştı.

Jandarma ekiplerince şüphelilerin bulunduğu araç durdurularak arama yapıldı, araçta 123 gram metamfetamin, 25,6 gram esrar, 6 adet bong ile bir miktar para ele geçirildi.

BİR ŞÜPHELİ TUTUKLANDI

Gözaltına araç sürücüsü D.C ve D.A. işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi.

Şüphelilerden D.C. mahkemece tutuklanırken D.A. ise adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Kaynak:Uşak Haber