Uşak'ta, henüz açılışı yapılmayan üst geçidi bu hale getirdiler

Uşak Belediyesi, henüz açılışı yapılmayan bir üst geçide zarar veren iki kişi hakkında suç duyurusunda bulunulduğunu bildirdi.
Uşak'ta, henüz açılışı yapılmayan üst geçidi bu hale getirdiler

Uşak Belediyesi'nden yapılan açıklamada, hayırsever desteğiyle yaptırılan Seydi Özmercan Yaya Üst Geçidinin henüz açılışı gerçekleştirilmeden saldırıya maruz kaldığı, konuyla ilgili yasal sürecin başlatıldığı ifade edildi.

aa-20230425-30955381-30955377-usakta-ust-gecide-zarar-veren-kisiler-hakkinda-suc-duyurusu.jpg

Paylaşılan güvenlik kamerası görüntülerinde iki kişinin yürüdükleri üst geçide tekme atarak zarar verdikleri, güvenlik kamerasına vurdukları görülüyor.

aa-20230425-30955381-30955378-usakta-ust-gecide-zarar-veren-kisiler-hakkinda-suc-duyurusu.jpg

aa-20230425-30955381-30955379-usakta-ust-gecide-zarar-veren-kisiler-hakkinda-suc-duyurusu.jpg

aa-20230425-30955381-30955380-usakta-ust-gecide-zarar-veren-kisiler-hakkinda-suc-duyurusu.jpg

Kaynak:Uşak Haber