Uşak'ta iki kişi yedikleri mantardan zehirlendi
Banaz'da ormanlık alandan topladıkları mantarları yedikten sonra rahatsızlanan 2 kişi hastanede tedavi altına alındı.
Yayınlanma:
Uşak'ın Banaz ilçesinde topladıkları mantardan yedikten sonra rahatsızlanan aynı aileden 2 kişi, hastaneye kaldırıldı.
Kaplangı Köyünde ormandan topladıkları mantarları yiyen R.A. (58) ve eşi A.A. (56) bir süre sonra rahatsızlandı.
HAYATİ TEHLİKELERİ VAR
Kendi imkanlarıyla Banaz Devlet Hastanesine giden karı koca Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edildi.
İki kişinin hayati tehlikelerinin olduğu öğrenildi.
Kaynak:Anadolu Ajansı