Uşak'ta zehirli mantar can aldı!
Uşak'ta, mantardan zehirlendiği şüphesiyle hastanede tedavi altına alınan 71 yaşındaki Hatice Keser hayatını kaybetti.
Yayınlanma:
Merkeze bağlı Yeşildere köyünde yaşayan Hatice Keser (71), 27 Mayıs'ta ormanlık alanda topladığı mantarlardan yedi.
Bir süre sonra rahatsızlandığını fark eden Keser, Uşak Eğitim ve Araştırma Hastanesine gitti.
Durumu ciddileşen Keser, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.
Kaynak:Uşak Haber