Zübeyde Hanım Caddesi’ndeki yangında yaşlı kadın hastaneye kaldırıldı

Uşak'ta, Zübeyde Hanım Caddesi’ndeki bir apartmanda çıkan yangında dumandan etkilenen yaşlı kadın, hastanede tedavi altına alındı.
Zübeyde Hanım Caddesi’ndeki yangında yaşlı kadın hastaneye kaldırıldı

Kurtuluş Mahallesi Zübeyde Caddesi'ndeki bir apartmanın 2. katında ikamet eden Ş.B'nin (92) evinde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

İhbar üzerine olay yerine itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi.

usakta-evde-cikan-yanginda-yasli-kadin-dumandan-etkilendi-3.jpg

YAŞLI KADIN HASTANEYE KALDIRILDI

angında evde mahsur kalan Ş.B, ekiplerce binadan çıkarıldı.

Dumandan etkilenen Ş.B, sağlık ekiplerinin müdahalesi sonrası oğlu ve gelini tarafından özel bir hastaneye götürüldü.

Yangın nedeniyle dairede hasar oluştu.

usakta-evde-cikan-yanginda-yasli-kadin-dumandan-etkilendi-1.jpg

Kaynak:Anadolu Ajansı